sl

Gajsta Motorsport

Naprawy blacharskie

Układy wydechowe

Sklep i wypożyczalnia

Kontakt


REGULAMIN WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

„GAJSTA MOTORSPORT”

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1.     

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług warsztatu samochodowego „Gajsta Motorsport”, zwanego dalej „Warsztatem”.


2.     

Warsztat świadczy usługi naprawy, diagnostyki oraz modyfikacji pojazdów mechanicznych.


3.     

Klient korzystający z usług Warsztatu akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.


4.     

Regulamin dostępny jest w siedzibie Warsztatu oraz na stronie internetowej, jeśli takowa istnieje.



§2. PRZYJMOWANIE POJAZDÓW DO SERWISU


1.     

Pojazd przyjmowany jest do Warsztatu po wcześniejszym uzgodnieniu zakresu prac i podpisaniu zlecenia naprawy.


2.     

Klient zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu tożsamości oraz dokumentów pojazdu (dowód rejestracyjny, karta pojazdu, jeśli jest wymagana).


3.     

Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe, które nie zostały zgłoszone przy przyjęciu.


4.     

Klient zobowiązany jest do poinformowania Warsztatu o wszystkich znanych mu usterkach oraz wcześniejszych naprawach pojazdu.


5.     

Warsztat ma prawo odmówić przyjęcia pojazdu w przypadku braku dostępności części, skomplikowanego charakteru naprawy lub innych uzasadnionych powodów.


 

§3. WYKONYWANIE USŁUG


1.     

Naprawy wykonywane są zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem pracowników Warsztatu oraz zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi.


2.     

Wszelkie dodatkowe prace, niewyszczególnione w pierwotnym zleceniu, mogą zostać wykonane tylko po uzyskaniu zgody Klienta.


3.     

Termin wykonania naprawy jest szacunkowy i może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Warsztatu (np. brak części zamiennych, dodatkowe usterki wykryte w trakcie naprawy).


4.     

Warsztat ma prawo do wykonania jazdy próbnej pojazdem Klienta w celu weryfikacji usterek i sprawdzenia poprawności wykonanej naprawy.


5.     

Na części zamienne oraz wykonaną usługę może być udzielona gwarancja, której warunki określone są w odrębnym dokumencie.



§4. ODBIÓR POJAZDU


1.     

Klient zobowiązany jest do odbioru pojazdu w terminie uzgodnionym z Warsztatem.


2.     

Po wykonaniu naprawy Klient otrzymuje szczegółowy opis wykonanych prac oraz rachunek/fakturę za usługę.


3.     

W przypadku opóźnienia w odbiorze pojazdu powyżej 3 dni roboczych Warsztat ma prawo naliczyć opłatę za przechowywanie pojazdu w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki.


4.     

Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu po upływie 14 dni od terminu zakończenia naprawy.



§5. PŁATNOŚCI


1.     

Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za wykonaną usługę przed odbiorem pojazdu, chyba że strony uzgodnią inne warunki płatności.


2.     

Warsztat akceptuje płatność gotówką, kartą płatniczą lub przelewem bankowym.


3.     

W przypadku braku uregulowania należności w terminie Warsztat ma prawo naliczyć odsetki ustawowe za opóźnienie.



§6. REKLAMACJE


1.     

Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji na wykonaną usługę w terminie 3 dni od odbioru pojazdu.


2.     

Reklamacja powinna być zgłoszona osobiście w Warsztacie, mailowo lub telefonicznie i zawierać opis problemu.


3.     

Warsztat zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia.


4.     

Gwarancja nie obejmuje:

· uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji pojazdu,

· części eksploatacyjnych (np. klocki hamulcowe, filtry, płyny),

· napraw prowadzonych na życzenie Klienta przy użyciu części używanych lub dostarczonych przez Klienta.



§7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ


1.     

Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprzewidzianych awarii pojazdu po wykonaniu naprawy, które nie były objęte zakresem usługi.


2.     

Klient ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie Warsztatu z jego winy, np. w wyniku nieostrożnego poruszania się pojazdem po terenie Warsztatu.



§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1.     

Warsztat zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.


2.     

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego.


3.     

Wszelkie spory wynikłe z realizacji usług Warsztatu będą rozstrzygane przez właściwy sąd.



Regulamin obowiązuje od dnia 08.03.2025 i jest dostępny do wglądu w siedzibie „Gajsta Motorsport”.



„GAJSTA MOTORSPORT”


Sosnowa 2, 42-310 Żarki


+48 572 420 476

warsztat@gajstamotorsport.pl


REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ WARSZTATU

„GAJSTA MOTORSPORT”

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1.     

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej Gajsta Motorsport dostępnej pod adresem: www.gajstamotorsport.pl.


2.     

Właścicielem i administratorem strony jest Gajsta Motorsport (dalej „Warsztat”) z siedzibą w Sosnowa 2, Żarki, NIP:5772003544, REGON: 541068163.


3.     

Korzystanie ze strony internetowej oznacza akceptację niniejszego regulaminu.


4.     

Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników odwiedzających stronę (dalej „Użytkownicy”).



§2. USŁUGI ŚWIADCZONE ZA POŚREDNICTWEM STRONY


1.     

Strona internetowa pełni funkcję informacyjną i umożliwia:

· zapoznanie się z ofertą Warsztatu,

· skontaktowanie się z Warsztatem za pomocą formularza kontaktowego,

· uzyskanie danych kontaktowych Warsztatu.


2.     

Korzystanie z formularza kontaktowego wymaga podania imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz treści wiadomości.


3.     

Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane przez Użytkownika.



§3. OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA


1.     

Użytkownik zobowiązuje się do korzystania ze strony zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.


2.     

Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, spamerskim lub naruszającym prawa osób trzecich.


3.     

Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań mogących zakłócić funkcjonowanie strony internetowej.



§4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ


1.     

Warsztat dokłada wszelkich starań, aby informacje zawarte na stronie były aktualne i rzetelne, jednak nie ponosi odpowiedzialności za ich ewentualne nieścisłości lub brak dostępności strony.


2.     

Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich, w tym za awarie serwerów, ataki hakerskie lub przerwy techniczne.


3.     

Warsztat nie odpowiada za jakiekolwiek szkody wynikające z korzystania ze strony internetowej, w tym za szkody powstałe wskutek błędnych informacji zamieszczonych przez Użytkowników.



§5. PRAWA AUTORSKIE


1.     

Wszystkie materiały zamieszczone na stronie (treści, zdjęcia, grafiki, logo) stanowią własność Warsztatu i są chronione prawem autorskim.


2.     

Kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie lub wykorzystywanie treści strony bez zgody Warsztatu jest zabronione.



§6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1.     

Warsztat zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.


2.     

Wszelkie spory wynikłe z korzystania ze strony internetowej będą rozstrzygane przez właściwy sąd zgodnie z obowiązującym prawem polskim.


3.     

Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej.


Regulamin określający zasady wykorzystywania kodów rabatowych”

Kod rabatowy nie łączy się z jakimikolwiek innymi ofertami promocyjnymi i wyprzedażowymi (sale) dostępnymi w Sklepie. Regulamin akcji promocyjnej / sprzedażowej, na podstawie której Klient otrzymał Kod rabatowy lub indywidualne ustalenia Sprzedawcy i Klienta mogą zakładać co innego.

W przypadku, gdy dojdzie do połączenia Kodu rabatowego z inną akcją promocyjną/sprzedażową odbywa się to w następujący sposób: najpierw od ceny regularnej produktu naliczany jest rabat z tej innej akcji promocyjnej/sprzedażowej i następnie do tak obliczonej ceny po obniżce zastosowanie ma Kod rabatowy.



I. DEFINICJE

• Kod rabatowy - elektroniczny lub drukowany kod rabatowy w postaci kodu alfanumerycznego, uprawniający Użytkownika do jego realizacji w warsztacie „Gajsta Motorsport” prowadzonym przez Sprzedawcę, w postaci zniżki procentowej naliczanej od ceny podanej przy wycenie;

• Sprzedawca – Cyprian Gajek Gajsta Motorsport w Żarkach, adres: Sosnowa 2, Żarki, NIP: 5772003544, nr REGON: 541068163;

• Klient / Użytkownik – osoba fizyczna, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług warsztatu, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie otrzymuje od Sprzedawcy w ramach promocji organizowanej przez warsztat lub indywidualnego porozumienia ze Sprzedawcą Kod rabatowy;

• Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością zawodową bądź gospodarczą, jak też Klient będący osobą fizyczną prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową i zawierający umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Klienta działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

• Usługi – świadczenia, których klient, po ustaleniu ze sprzedawcą, umawia się na wykonanie , mogące być przedmiotem Umowy;

• Data ważności – data, do której można zrealizować kod rabatowy w Sklepie i dokonać przy jego wykorzystaniu zakupu Produktów;

• Warsztat - warsztat Sprzedawcy prowadzony przez Sprzedawcę działający pod adresem Sosnowa 2, Żarki, prowadzony przez Sprzedawcę;

• Regulamin Sklepu – regulamin określający zasady sprzedaży usług przez Sprzedawcę w warsztacie, którego treść dostępna jest pod adresem: www.gajstamotorsport.pl;

• Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Kodów rabatowych w Sklepie.


II. ZASADY OGÓLNE

1. Przekazanie przez Sprzedawcę Klientowi Kodu rabatowego nastąpić może w ramach organizowanej przez Sprzedawcę akcji promocyjnej / sprzedażowej lub na podstawie indywidualnych ustaleń Sprzedawcy z Klientem.

2. Przekazanie Kodu rabatowego Klientowi dokonywane jest w formie elektronicznej lub papierowej.

3. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części.

4. Kod rabatowy jest aktywny od momentu przekazania go Klientowi bądź od innego momentu wskazanego przez Sprzedawcę.

5. Kod rabatowy jest może być wykorzystany jednokrotnie w Warsztacie.

6. Kody rabatowe posiadają określone daty ważności. Ważność Kodu rabatowego będzie każdorazowo określana w chwili jego przekazania Klientowi. Jeśli okres ważności Kodu rabatowego nie zostanie podany Klientowi w momencie przekazania, ważność Kodu rabatowego wynosi 3 miesiące od dnia otrzymania go przez Klienta. Po upływie daty ważności Kodu rabatowego nie ma możliwości skorzystania z niego.

7. Kod Rabatowy upoważnia posiadacza do wykonania usług z oferty zamieszczonej w warsztacie z rabatem zamieszczonym na kuponie przy założeniu ewentualnych progów minimalnych zaznaczonych w regulaminie akcji promocyjnej / sprzedażowej / informacji przekazanej Klientowi.

8. Wartość rabatu wynikającego z Kodu rabatowego rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie usługi zamieszczone w wycenie.

9. Kod rabatowy nie łączy się z jakimikolwiek innymi ofertami promocyjnymi i wyprzedażowymi (sale) dostępnymi w warsztacie. Regulamin akcji promocyjnej / sprzedażowej, na podstawie której Klient otrzymał Kod rabatowy lub indywidualne ustalenia Sprzedawcy i Klienta mogą zakładać co innego.

10. Kody rabatowe nie sumują się. Nie można wykorzystać dwóch kodów podczas jednych zakupów.

11. Kody rabatowe nie są środkami płatniczymi, a jedynie rabatami kwotowymi lub procentowymi, udzielanymi przez Sprzedawcę. Klient uaktywnia rabat informując oraz okazując kod rabatowy sprzedawcy. Klientowi przyznawany jest rabat naliczany od aktualnej ceny usługi zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.


III. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Skargi i reklamacje związane z korzystaniem z Kodów rabatowych mogą zostać wysłane na adres: .

2. Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny (bądź e-mail) oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji.

3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Sprzedawca informuje, iż Administratorem danych osobowych ujawnionych w związku ze złożeniem skargi/reklamacji (dalej: „Dane osobowe”) jest Cyprian Gajek Gajsta Motorsport, NIP: 5772003544 Regon: 541068163

4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia, w tym udzielenia odpowiedzi na skargi/reklamacje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) (uzasadniony interes administratora).

5. Osobom składającym skargi/reklamacje przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu. Ww. prawa mogą być realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: warsztat@gajstamotorsport.pl

6. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, ww. osobom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

7. Podanie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska i adresu korespondencyjnego jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla umożliwienia rozpatrzenia skargi/reklamacji.

8. Administrator danych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przekazane dane osobowe. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

9. Dane osobowe mogą zostać udostępnione osobom, które wykonują w imieniu Sprzedawcy czynności związane ze sprzedażą i prowadzeniem warsztatu.

10. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas zakończenia postępowania reklamacyjnego a ponadto, mogą być przetwarzane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przez okres przedawnienia tych roszczeń.

11. Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty doręczenia Sprzedawcy. O rozstrzygnięciu Skarżący zostanie poinformowany w wybranej przez Niego formie.


IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Treść Regulaminu jest dostępna w Sklepie, pod adresem: gajstamotorsport.pl

2. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji tj. 21.03.2025 r.

3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w formie aneksów oznaczanych kolejnym numerem oraz datą, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, ani nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników. Organizator zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w odpowiednim czasie przed ich wejściem w życie, w sposób umożliwiający Uczestnikom zapoznanie się z nimi.

Gajsta Motorsport

Polityka prywatności

Regulamin

---@@@

Kontakt

warsztat@gajstamotorsport.pl

+48 572 420 476

© 2025 Taktyczna Kropka